SuPer-Sukkaa Pukkaa

SuPer tekee hyvää, sisäisesti ja ulkoisesti. Nyt kudotaan sukkia ja lahjoitetaan ne loppuvuodesta ammattiosaston valitsemaan kohteeseen.

1.9. starttasi SuPer tekee hyvää-kampanja joka jatkuu ensi vuoden puolelle.

SuPer tekee hyvää jäsenilleen, SuPer tekee hyvää yhteiskunnassa ja jäsenet tekevät hyvää asiakkailleen.

On aika saada valittamisen tilalle välittämistä! Lämpimät villasukat tai säärystimet ovat konkreettinen teko lähimmäisen hyväksi.

Myös ammattiosasto 610 tarttuu liiton haasteeseen jossa kudotaan joulukuun alkuun mennessä mahdollisimman monet sukat tai säärystimet lahjoitettavaksi paikallisten ammattiosastojen yhdessä sopimaan kohteeseen.

Ammattiosastomme sponsoroi sukkalangat jäsenilleen niitä sukkia/säärystimiä varten jotka kudotaan kampanjaa varten. Hanki langat ja toimita valmiit kutomukset & kuitti ammattiosastoon niin saat rahasi langoista takaisin. Sukat ja säärystimet kerätään syyskokouksessa ja lahjoitetaan kerralla sovittuun kohteeseen. Jos et pääse syyskokoukseen, otatahan yhteyttä Elinaan niin mietitään jokin toinen toimitustapa.

Sukista kannattaa jakaa kuvia myös somessa, tagaa kutomuksesi instagramiin hastageilla #supersukkaapukkaa #supertekeehyvää , kauneimmat tai hauskimmat sukat palkitaan viikottain!

Ole yhteydessä ammattiosastomme kutomus-guruun ja  taloudenhoitajaan Elinaan tarvitessasi lisätietoja kampanjasta!

elina.pulkkinen (at) gmail.com